onsdag 1 augusti 2012

Hur kul är det???

Hade tänkt att rensa min garderob idag på kläder som inte används eller som inte passar. Tänk att bara kunna öppna garderoben, blunda och sträcka in armen och ta det man först får tag på. Det är ett plagg man trivs med, som passar och som sitter bra. Det har nog aldrig kunnat hända mig i mina garderober. Har alltid haft mer kläder än jag använder. Jag har kläder som är hur många år som helst. Kläder som jag har trivts i men som inte längre passar... Men de kanske passar en dag tänker jag alltid om favoriterna från svunna tider. Men hur troligt är det att man drar på sig en svart kort kort snäv kjol med lite nitar på idag. Jag menar att jag skulle göra det, om den passade? Nja, för hur det än är så är det mer än bara formen på kroppen som ändrats. Klädsmaken har liksom också mognat. Så skulle jag börja röja borde jag kunna hiva en hel del. Men hur kul är det när man är som tjockast? Då får man ju slänga nästan allt! Blir väldigt tomt och dyrt... Jag får nog vänta till jul.

Skönt, då slapp jag det momentet.

4 kommentarer:

  1. Tänk, det är precis så hemma hos mig också!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kanske kan lämpa över lite kläder till dig... Hi hi...

      Radera
  2. Ja herregud, garderoben är full, men ändå inget att ta på sig... Hur är det möjligt??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det ett kvinnligt fenomen eller likadant för herrar?

      Radera