tisdag 31 juli 2012

Dagens Klag, med stort K

Har försökt hela eftermiddagen att logga in för att uppdatera med nya inlägg i mina båda bloggar. Det har varit stört omöjligt att komma in! Trodde att bloggarna var förlorade men så till slut gick det. Det tar tid och funkar inte som det brukar men inlägg blir det iaf.

Idag var det svårt att bestämma sig för vad jag skulle göra. Funderade på det under stora delar av dagen. Gjorde lite halvnyttiga saker hemma; dammsög köket, plocka i  och ur diskmaskinen och lagade en hage som länge varit trasig. Sen bestämde jag mig för att åka till sommarstället. Väl framme där började det ösregna. Jag längtade hem igen men stannade kvar då barnen lekte med kompisar och hade kul. I morgon bitti åker vi nog hem iaf. Såvida inte solen skiner och det är varmt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar