onsdag 1 augusti 2012

Vaddå fyllechaffis!

Skulle på onsdagkvällen in till stan och käka en god bit man med gamla vänner på Mumma. Mannen erbjöd sig att skjutsa så att jag skulle kunna ta ett glas vin! Så gulligt. Vi var tre stycken tjejer, som inte träffas så ofta som vi borde, som nu skulle slå till. Vi pratade gamla minnen och nyheter om bekantas bekanta. Gemytligt, trevligt och god mat. Efter 1h och 45min började vi fundera på att bryta upp men bestämde oss för att hålla ut 15min till. Det var inte det att vi inte trivdes i varandras sällskap utan mer att vi var klara för dagen, plus att det var rätt kyligt. Nu var frågan, kunde jag med att ringa efter Mannen efter just bara 1 glas vin? Mina snälla vänner förstod mitt dilemma och jag fick skjuts hem. Tack för det och en trevlig middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar