onsdag 16 januari 2013

10 000 sid-visningar

Bloggen fyller 10 000 sidvisningar alldeles strax! Vem blir den 10 000:de besökaren måntro?
Jag började blogga i somras på semestern. Jag hade tråkig och arg och sur på det regniga vädret. Det gick inte att göra något av det jag hoppats på under semestern. Kände ett behov av att få beklaga mig. Ville helst att hela världen skulle höra och tycka lite synd om mig (och alla andra som hade semester samtidigt).
Då kom jag på iden att blogga.

Körde igång min bittra surkartiga blogg. Klagade på allt som kunde klagas på. Vädret bl.a. Det senaste har min ton förändrats till mer positiv men än kan det komma ett klag då och då.

Hoppas du har lite nöje av att läsa min blogg och att du gör det fortsättningsvis också!

Ps. Du har väl inte missat sagan Silverbrunnen? Har du inte läst den så börja med del 1 och se om du blir sugen på att läsa mer.Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar