söndag 9 september 2012

Inte längre hockeymorsa

Så var då helgen slut. Hann jag med allt nu då? Nja.... Som vanligt prioriterade jag stallet och det blev färdigmålat och i stort sett färdigstädat. Lite småjusteringar kvar bara. Blommorna som skulle grävas ner är inte det. Det vill säga nergrävda. Det blev liksom aldrig av. Hoppas att jag kan börja med rabatterna lite i veckan som kommer. Jag hörde att det ska bli fint väder. Bara inte plantorna hinner dö... Sen var det ju tvätten också. Just det ja. Kanske hinner jag vika lite nu innan jag ska lägga mig? Jag HAR vikt lite i helgen men med stor betoning på lite. Huvudsaken är att högen inte har växt när jag tvättat utan att jag vikit med, så att säga.

I lördags var det fotboll och breakdance. Kul att titta på! Alla matcherna var vinster och sonen gjorde två mål! Men det blev aldrig något med hockeyn i helgen. Inställd match så då behövdes ingen kiosk. Träning blev det inte heller då sonen bestämde sig för att sluta med hockeyn. Både synd och skönt. Mest skönt tror jag. Hoppas nu bara han får fortsätta vara med sina kompisar. Han är lite rädd för att bli töntklassad nu. Så hemskt att det ska behöva vara så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar