söndag 25 november 2012

Lapat frisk luft och dagsljus

I helgen har jag verkligen lyckats med att vara ute och få dagsljus på mig. I lördags var jag ute hela dagen medan det var ljust sånär som 30 min för lunch (som jag inte hade lagat) och 45 min i ridhuset.

När det mörknade gick jag in och åkte på kalas, trevligt!

På söndagen var jag ute på förmiddagen en hel del och inne större delen av eftermiddagen. Jag kände mig nöjd med ljus och luft. Lite frusen och nypen i kinderna så ett bad ikväll sitter nog fint!

I veckan ska jag sätta upp adventsljusstakar och stjärnor. Huser ska städas och skrubbas också. Till helgen får vi flera övernattningsgäster och då vill ju ha det lite fint hemma. Kanske skulle jag ta någon dag denna vecka och jobba en delad tur? Jag ska titta på mitt schema för veckan och se om det går att göra så någon av dagarna. Kan vara värt att försöka.

Hej hopp där ute i vintermörkret! Nu tänder vi upp Sverige!
Ni som är på varmare breddgrader, tänder ni några adventsljusstakar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar