söndag 11 november 2012

Dagens klag 5

Lerigt utanför dörren! Måste det verkligen vara så? Man kan tro att vintern redan varit här och att vårfloden och snösmältningen just varit. Är så hemskt trött på detta skitvädet. Funderar allvarligt på vart man skulle kunna flytta för att få ett något bättre klimat. Hör att det börjat blåsa storm också. Jippi.

Det är visst roliga program på TV nu också. Kul att jag behöver sitta här och natta då...

Har lyckats dubbelboka mig i veckan också. Har ett mindre roligt arbetsuppdrag som krockar med ett betydelsefullt möte med en vän som jag nu måste avboka. Typiskt.

I morgon ska jag till ridskolan med min egen häst. Tyvärr har alla kläder och skor blivit så leriga idag att jag inte vet vad jag ska ta på mig eller hästen i morgon. Bäst jag går ner och tvättar. Precis vad man längtar efter klockan 22 en söndagskväll.

Nu sover iaf barnen.

1 kommentar: