tisdag 13 november 2012

Dagens klag 6

Det blev ingen kompisträff idag. Arbetsuppgiften ställdes in men kompisens barn blev sjuka. Det var väl aldrig meningen. Får hoppas vi får till det nästa vecka.

Skulle handla lite idag på Ica Oxen eftersom jag var där och hämtade ut ett paket. Vad dyrt det är där! Jag tyckte jag handlade så lite. Lite frukt och mjölk och sånt. Men vips drog det iväg och blev dyrt. Jag brukar handla på Willys och upplever det billigare där. På fredag åker jag dit som vanligt!

Besparingar, besparingar, kommunen skulle behöva vinna storvinst på lotto eller liknande. Trist med så många år av sparande. Man hade ju hoppats på att det skulle vända någon gång.

Maginfluensatider! Fram med spriten (handspriten). Jag vill minsann inte få någon kräksjuka. Det är bland det värsta jag vet! Så håll er på mattan och smitta inte mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar