lördag 25 maj 2013

Tröklördag

Jag verkar vara den enda som inte gör något särskilt ikväll. Jonas är på årlig byalagsfest med många fler personer så klart. Läser jag på Facebook så verkar det vara väldigt många som är på stan eller ute i naturen i det underbara vädret. Jag då? Tja, barnen ville absolut se på film. De fick välja. Det blev en halvdålig fjompfilm. Nu ska de sova och jag sitter med som sällskap så att det ska gå lättare att somna. Ute lyser fortfarande solen. Inte ens i husvagnen är vi eftersom det är klassfotboll tidigt i morgon bitti. Det är väl lika bra jag går och lägger mig med snart. Åh skit, nu kom jag på att klassfotbollströjan fortfarande är kvar i skolan. Jippi. Då blir det till att åka ytterligare lite tidigare för att hämta den. Tur jag har nycklarna till skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar