torsdag 27 juli 2017

Mina favoriter

Jag roade mig just med att bläddra igenom min gamla blogg. Mycket är skräp men en del inlägg är riktigt bra. Man kan tydligt se i flödet och på inläggens kvalité när jag haft som mest inspiration och när det mer blivit skrivet "bara för att". Här är en lista, utan rangordning, på inlägg som jag själv tycker mycket om och som jag gärna läser om då och då:


    • Playing with fire - en bokrecention från oktober 2016
    • Spik i foten och Skruva in den - om när jag fick en skruv i skon under en joggingtur mars 2016
    • En kvinnas list -  om hur man kan lura sin man 2013
    • Pruttljud och andra pinsamheter - erfarenheter från campinglivet 2013
    • Silverbrunnen - en saga i flera delar som jag skrev dec 2012
    • Det landade en fjäril - jag fick besök av av några som stått mig nära och dött alldeles för tidigt aug 2012
    • Rolig film och Om han vore hon - tankar om filmen Cockpitt 2012
    • Äventyret- vädertrots och Kalvöbilder - om hur vi tog oss till Kalvö i en roddbåt 2012






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar