tisdag 8 mars 2016

Motionera mera

Tänkte att jag skulle motionera lite mera. Har egentligen redan börjat med det men de tre senadte månaderna har det blivit lite mindre igen.

Jag försöker främst ägna mig åt jogging och yoga. Tror att det är en bra kombination. Att jogga/springa ger konditionsträning och yogan tränar styrka och smidighet.

Har även försökt med lite traditionell gymping nu i vinter.  Jag har lite (stora) bekymmer med mina öron. De tycker inte om höga ljud (musiken ), särskilt inte när jag är fysiskt trött. Nu har jag hittat ett pass på friskis och svettis där det spelas hyfsat lågt. Så med ordentliga hörselskydd i öronen kan även jag vara med på passet!

Idag är det tisdag så då får det nog bli ett gympingpass tror jag. Längtar till ordentlig barmark så att jag kan springa lite mer. Det tycker jag jättemycket om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar