torsdag 8 maj 2014

Två dagar i Ullared

Fem tjejer, två dagar, en bil, ett täckt släp, en stuga.

Jag har haft semester och varit i Ullared! Hade jag lagt pengarna på en resa hade jag tagit mig till solen en vecka. Fast ensam. Och sen hade det roliga varit slut. Nu har jag massor skoj kvar! 😄 Måleri t.ex. köpte 20 liter rödfärg för 189 kr. Trädgårdsarbete, köpte utsmyckningsdjur till trädgården, en fågel, en sköldpadda och en hare. Så söta! Köpte några tavlor, dem ska jag njuta av länge!

Det bästa av allt var att det var lite folk på Gekås. Tomma gångar att spankulera i. Helt ensam på barnavdelningen! Fyndade jeans till Elsa för 29kr. Elvisp och kaffebryggare till torpet. En massa bra saker!

Bilen och släpkärran var fullastade när vi åkte hem. Hujedamig. 😳

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar