torsdag 2 januari 2014

Garderob

Om ni tittar riktigt noga på bilden så ser ni en rad med galgar. Där hänger mina kläder. Trots en stor garderob som man kan gå in i (ska kunna) så är mina kläder väldigt svåråtkomliga. Jonas huserar nämligen där också. Han har svårt för att slänga saker. Att slänga som sopa alltså. Att slänga på golvet framför mina kläder går lätt. Jag har klagat, vem skulle inte det, och jag har krigat. Sak för sak, madrassen också, har jag lagt över på Jonas sida. Med en åsnas envishet har jag flyttat på de sparade hockeyskydden till Jonas sida. Någon flyttar alltid tillbaka skräpet framför mina kläder. Idag har Jonas börjat flytta ur sina och sparade saker. Jippi! Jag kommer kunna se mina kläder igen! De kommer sluta upp att vara extra skrynkliga! Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar